Promote your brand with University Directory worldwide. Get your code - it's free!

59083 Centres worldwide » Centres in Guinea » Centre d’Étude et de Recherche en Environnement de l’Université de Conakry (CÉRE)

Symbols: online: online, possibly not online: possibly not online, status uncertain: status uncertain, possible broken link: possible broken link, Url not found:Url not found

Contact details of Centre d’Étude et de Recherche en Environnement de l’Université de Conakry (CÉRE)

Type of institution:

Centre / Center / Institute

Address:

B.P. 3817

City:

Conakry

Phone:

++224 30.224.46.56.37

Fax: